Slot untuk rakan-rakan

|









Salam pertemuan buat semua...Anda semua dapat lihat bukan,terdapat enam orang berbeza berpakaian formal.Bertali leher dan berkot.Mereka semua merupakan sahabat2 aku yang telah 'terbang' lebih awal daripadaku...bermula dari atas kiri,Hashemi(jordan),Afnan(jordan),Azim(mesir),Zhafran(mesir),Afiq(mesir) dan amin hudi(mesir)[sorry x sempat amek gamba muke.. :)]...aku sempat mengiringi mereka sehingga ke eskelator. Tidak ku sangka shbt2ku yg begini2 begitu2 dahulu,pergi dulu drpdku..aku sepertinya bangga.

Aku perlu beredar.Aku mahu baca nota2 untuk esok.Aku ucapkan selamat malam buat semua.Assalamualaikum.

Diriwayatkan daripada Anas r.a: “ Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: ” Tidak ada seorang pun di antara kalian dipandang beriman sebelum ia menyayangi saudaranya sesama Muslim seperti halnya ia menyayangi dirinya sendiri.”

(riwayat al-bukhari)

0 comment:

Live:Masjidil haram

 

©2009 - مَنْ أنَا - | Edited by -man ana-